بازدید امیر برخور از روند ساخت بازی رایانه ای صاعقه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 91
نویسنده : علی

 انجام مأموریت های حمله به اهداف زمینی، هوایی، پادگان ها و پایگاه های نظامی، اسکورت نفت کش ها و نابودی دشمن بعثی از جمله جذابیت های این بازی اندرویدی است.


همچنین بازسازی عملیات های بزرگی همچون انتقام  و حمله به پایگاه های هوایی الولید (H3)  با بهره گیری از خاطرات ثبت شده خلبانان جان بر کف نیروی هوایی ارتش از جمله مراحل پیش بینی شده در این پروژه است.

این بازی 10 مرحله ای پس از ساخت از طریق فروشگاه های دیجیتالی عرضه می شود.

"صاعقه" که با بهره گیری از تخصص کارکنان وظیفه و مدیریت و نظارت معاونت تبلیغات و روابط عمومی نهاجا طراحی و ساخته می شود  طی دو هفته آینده رونمایی و عرضه خواهد شد. پیش تر گفته شده بود که این بازی در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود که به علت تغییرات و افزوده شدن مراحل جدید، رونمایی آن به تعویق افتاد.

گفتنی است مرکز ساخت بازی های رایانه ای نهاجا،  اخیرا اولین  محصول خود را  با عنوان بازی 2 بعدی  "شکارچی"  که به سبک پازل و در بیش از 60 مرحله  ویژه پلتفرم های  PC و اندروید بود را طراحی و در فروشگاه های دیجیتالی کافه بازار عرضه کرد که جزو برترین بازی های این شبکه شناخته شد.



:: برچسب‌ها: نهاجا،بازی،رایانه،اندروید،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: